Save the free press: just 1 cent per click!

What if all professionals pay 1 cent every time a visitor clicks on one of the hyperlinks they offer? Then the press (and other producers) will finally be paid a reasonable fee for the value they add. The independent press is struggling. Subscriptions have halted and advertising revenue wanes. Visitors to news media websites don’t ...

Red de vrije pers: voor 1 cent per klik!

Laat alle professionals 1 cent betalen voor iedere keer dat een bezoeker klikt op een door hen aangeboden hyperlink. Zo wordt de pers (en worden andere makers) eindelijk reëel betaald voor de door hen toegevoegde waarde. De onafhankelijke pers heeft het zwaar. Abonnees komen er niet meer bij en de advertentie-inkomsten dalen. Bezoekers van de ...

The Adblockers Menace II Will The Adblocker Wall Save the Day?

Adblockers zijn de nagel aan de doodskist van de marketeer en allen die afhankelijk zijn van online reclame-inkomsten. Het hele systeem waarbij contactgegevens met behulp van surfgedrag, locatiegegevens, inloggen etc. worden verrijkt om de surfer precies die advertentie te laten zien waar hij geen nee tegen kan zeggen, zakt zuchtend ineens als de surfer een ...

Oudere berichten